loading...
iranbarbari222.rozblog.com
sayran بازدید : 23 شنبه 18 شهریور 1402 نظرات (0)

باربری کشاورز غربی 

 

 

 

باربری و اتوبار کشاورز

 

باربری کشاورز غربی و اتوبار چیذر  با سالها سابقه درخشان آماده خدمات رسانی در باربری تهران  به شما مشتریان عزیز می باشند و خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را در بالاترین سطح کیفی ارایه می‌دهند. باربری منطقه کشاورز غربی و باربری گاندی خدمات اثاث کشی را به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی ارائه می دهند، در هر زمان که که خواستید فقط با گرفتن یک شماره تماس می‌توانید، خدمات این شرکت حمل بار را رزرو کنید. اتوبار کشاورز غربی حامی شما مشتریان گرامی است و با در نظر گرفتن قوانین اتحادیه‌ی حمل بار، هزینه های قانونی را با اعمال تخفیف ۲۵ درصد جهت انجام حمل بار و اثاثیه منزل در نظر می‌گیرد. در ادامه به شرح تک تک خدمات اثاث کشی ارایه شده در این شرکت حمل بار و هزینه ‌های آن‌ها می پردازیم.

 

  • فهرست:
  • شماره باربری کشاورز غربی.
  • هزینه اسباب کشی در شرکت حمل بار کشاورز غربی چقدر می باشد؟
  • خدمات اسباب کشی ارائه شده در باربری کشاورز غربی.
  • حمل بار به شهرستان.
  • کارگران اثاث کشی ماهر.

شماره باربری کشاورز غربی

برای اینکه بتوانید از خدمات اسباب کشی در شرکت حمل بار کشاورز غربی استفاده نمایید، با شماره زیر تماس بگیرید. اگر می خواهید بدون دردسر اثاث کشی نمایید و بدون نقص و صدمه بارتان به مقصد برسد، بهتر است تجارب ۱۵ ساله ی ما را در نظر بگیرید. گاهی اوقات به دلایلی باید با عجله اسباب کشی نمایید و باید هر چه سریعتر به یک شرکت حمل بار اطلاع دهید. در این صورت به راحتی با گرفتن شماره ی ما می توانید خدماتی که می خواهید را رزرو نمایید:

 

۰۲۱۲۸۴۲۹۲۷۶

 

 

باربری کشاورز غربی

 

 

هزینه اسباب کشی در شرکت حمل بار کشاورز غربی چقدر می باشد؟

باربری کشاورز غربی سالهاست که در زمینه حمل بار و اسباب کشی در تهران فعالیت می کند و با در نظر گرفتن کمترین هزینه توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. این شرکت حمل بار به همراه باربری فرشته نسبت به موسسه های دیگر هزینه کمتری را در نظر می گیرند. هزینه ها در باربری نامجو و شرکت حمل بار کشاورز غربی بر اساس عملکرد و مراحل مختلف اسباب کشی تعیین می شوند. بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید. ایران باربری تحت هر شرایطی مؤظف است تا تمام حقوق مشتریان را رعایت کند و از تمام مسئولیت های خود آگاه است. ما همواره می کوشیم تا رضایت شما عزیزان را به دست آوریم.

 

 

 

باربری کشاورز غربی در تهران

 

خدمات اسباب کشی ارائه شده در باربری کشاورز غربی

باربری در کشاورز غربی برای کسب رضایت شما مشتریان گرامی سعی می کند بهترین تجهیزات و امکانات را فراهم کند. مهم ترین خدمات اسباب کشی که ارائه می دهد را در زیر لیست کرده ایم:

  1. بسته بندی وسایل منزل و ادارات به صورت حرفه ای.
  2. استفاده از جدیدترین و بروزترین ابزار روز دنیا.
  3. ارائه و استفاده از ساک های مخصوص رختخواب.
  4. جابه جایی انواع وسایل سنگین از قبیل پیانو، تردمیل، ساید بای ساید.
  5. ارائه انواع کارتن های رگال دار.
  6. بهره گیری از کارگران حرفه ای و متخصص.
  7. بیمه نامه رایگان برای بیمه کردن وسایل.
  8. خدمات شبانه روزی و بدون تعطیلی.
  9. ارائه ی بیمه نامه و بارنامه رایگان.
  10. تشکیل جلسات مشاوره.

 

اتوبار کشاورز غربی

حمل بار به شهرستان

نگران چگونگی حمل بار و اسباب کشی برون شهری نباشید زیرا پرسنل باربری محدوده کشاورز غربی با بسته بندی های مناسب و اصولی و استفاده از خودروهایی مناسب و مجهز حمل ایمن وسایل شما را به هر نقطه ای امکان پذیر خواهند کرد. این خدمات شامل حمل بار به تمام مناطق تهران و شهرستان ها نیز می باشد. چند نمونه از خدمات حمل بار به شهرستان در باربری کشاورز غربی را در زیر مشاهده می فرمایید:

 

  • ارائه ی نواع ماشین های حمل بار سبک و سنگین جهت انتقال حجم های مختلف بار.
  • فرستادن گروه حرفه ای از کارگران و پرسنل به مقصد.
  • بسته بندی اصولی اثاثیه منزل و دیگر لوازم داخل بار با استفاده از کارتن های چندلایه.
  • استفاده از ماشین های حمل بار مسقف و مجهز.
  • انجام چیدمان مناسب و ایمن.

کارگران اثاث کشی ماهر

اتوبار کشاورز غربی انجام مراحل مختلف اثاث کشی را به عهده‌ی کارگران با تجربه قرار داده است. گاهی در زمان اسباب کشی، شرکت های حمل بار نرخ هایی که برای کارگران خود تعیین می کنند را تغییر می دهند و دردسرهایی را برای مشتریان خود ایجاد می کنند. به عنوان مثال اگر تعداد پله ها زیاد باشد یا شرایط راه پله ها مناسب نباشد، هزینه ها را بالا می برند. اما این شرکت در کشاورز غربی نرخی را که ابتدا تعیین می کند تا پایان کار تغییر نمی دهد و کاملا ثابت است. دستمزدی به عنوان انعام به کارگران قبول نمی کند، در حالیکه این افراد واقعا از مهارت و تجربه ی بالایی برخوردارند. ویدیوی زیر را که در حین انجام اسباب کشی و حمل لوازم منزل از کارگران این شرکت حمل بار تهیه شده است را مشاهده فرمایید تا با چگونگی فعالیت آن‌ها آشنا شوید.

 

نمایشگر ویدیو
00:00
00:30

تماس مستقیم

sayran بازدید : 17 چهارشنبه 09 آذر 1401 نظرات (0)

باربری مجیدیه 

 

 باربری مجیدیه به همراه سایر شعب مانند باربری شهران با داشتن سالها سابقه در حمل بار و اسباب کشی زیر نظر حمل بار تهران در خدمت همشهریان عزیز در تهران و شهرستان ها هستند. باربری محدوده مجیدیه همه روزه و بدون تعطیلی و در تمام ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی می باشد. باربری سمت مجیدیه و باربری وحیدیهدر تهران با داشتن کادر فنی با تجربه و ماهر و با استفاده از بهترین تجهیزات روز دنیا خدمات اسباب کشی بی نظیری را ارائه می دهند. تجربه ی کارگران در این شرکت حمل بار بیشتر از ۱۵ سال است و تمامی دوره های آموزشی لازم را در این زمینه طی کرده اند.

 

  • فهرست مطالب:
  • باربری مجیدیه چه خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهد؟
  • قیمت باربری مجیدیه در سال ۱۴۰۱ چقدر می باشد؟
  • بسته بندی اثاثیه منزل در شرکت حمل بار مجیدیه.
  • بیمه نامه رایگان اثاث کشی در اتوبار مجیدیه.
  • کارگران اسباب کشی ماهر.
  • وانت تلفنی مجیدیه.
  • قیمت اجاره نیسان بار در محدوده مجیدیه تهران.
  • خدمات باربری بین شهری در باربری مجیدیه.

 

باربری مجیدیه

 

باربری مجیدیه چه خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهد؟

باربری منطقه مجیدیه و باربری تجریش از بهترین شرکت ها در تهران هستند چرا که خدمات مناسبی را با قیمت های پایین ارائه می دهند. خدماتی که این شرکت حمل بار ارائه می دهد شامل موارد زیر است:

  • بسته بندی اثاثیه منزل در خانه مشتری.
  •  حمل تخصصی انواع بارهای سبک و سنگین.
  • باربری شهری و بین شهری با تخفیف.
  • ارائه ی بیمه نامه اثاث کشی.
  • تشکیل جلسات مشاوره رایگان.
  • ارائه ی انواع خودرو های سبک و سنگین مخصوص حمل بار.
  • حمل تخصصی وسایل سنگین با استفاده از ماشین آلات حرفه ای.

وانت تلفنی و باربری مجیدیه

 

قیمت باربری مجیدیه در سال ۱۴۰۱ چقدر می باشد؟

باربری مجیدیه تمام تلاش خود را کرده تا بتواند خدماتی عالی را با هزینه باربری کمتری نسبت به باربری های دیگر داشته باشد. هزینه اسباب کشی یکی از پارامترهای مهم در هر شرکتی است که برای خانواده ها در اولویت می باشد. معمولا قیمت باربری در شرکت ها با توجه به قیمت اعلام شده توسط اتحادیه حمل و نقل و باربری مشخص می شود. قیمت اثاث کشی در این شرکت حمل بار با توجه به موارد زیر تعیین می شود:

  • فاصله مبدا تا مقصد.
  • زمان صرف شده برای اتمام اسباب کشی.
  • نوع ماشین حمل بار.
  • تعداد کارکنان و کارگران درگیر در کار.
  • نوع ماشین آلات و تجهیزات باربری.

وانت بار مجیدیه

بسته بندی اثاثیه منزل در شرکت حمل بار مجیدیه

بسته بندی اثاثیه منزل یک بخش بسیار مهم در اسباب کشی است که باید با دقت بالا انجام شود. هدف کارگران این شرکت حمل بار این است که در حین اسباب کشی اثاثیه آسیب نبیند و سالم به مقصد برسند. اگر می خواهید وسایلتان سالم و بدون نقص به مقصد برسد تنها کافیست به ایران باربری و شعب مختلف آن مانند باربری مجیدیه و باربری نامجو اعتماد کنید. این شرکت و باربری شهرآرا نسبت به شرکت های دیگر از هزینه کمتری برخوردار هستند. می توانند از این راه مشتریان بیشتری را به خود جذب می کنند.

ارسال بار در باربری مجیدیه

 

بیمه نامه رایگان اثاث کشی در اتوبار مجیدیه

مشتریان عزیزی که به باربری مجیدیه مراجعه می کنند ممکن است نتوانند با خیال آسوده اثاثیه خود را به باربری بسپارند. اما این شرکت به همین منظور و برای آسودگی خاطر شما مشتریان عزیز بیمه نامه ای را به صورت رایگان به مشتریان خود ارائه می دهد. بیمه نامه شرکت حمل بار مجیدیه دارای یک میزان مشخص می باشد و در یک زمان تعیین شده توسط شرکت صادر می شود. بر اساس این بیمه نامه تمامی حوادث احتمالی سرقت، آتش سوزی و غیره را تحت پوشش قرار می دهد.

 

 

کارگران اسباب کشی ماهر

یکی از مهم ترین خدماتی که در باربری مجیدیه ارائه می دهد چیدمان و درست چیدن وسایل در ماشین حمل بار است. بر اساس آموزشی که کارگران ما دریافت کرده اند با ایمنی کامل و به بهترین نحو ممکن تمخم مراحل اسباب کشی انجام می شود. این افراد همچنین کار طراحی دکوراسیون و چیدمان وسایل را در خانه جدید انجام می دهند. در ویدئوی زیر یکی از فعالیت های کارگران این شرکت حمل بار را مشاهده می فرمایید:

نمایشگر ویدیو
00:00
00:30

 

وانت تلفنی مجیدیه

باربری مجیدیه رزرو ماشین حمل بار وانت تلفنی و انواع دیگر را به صورت همه روزه و به سرعت انجام می دهد. از هر ماشینی در این شرکت تعدادی وجود دارد تا تداخلی بین سفارش ها رخ ندهد و در اسرع وقت کارتان به پایان برسد. ما با هدف انجام اسباب کشی ایمن از ماشین های سر پوشیده برای جا به جا کردن بارتان استفاده می کنیم. برای حمل و جا به جایی بارهای کم حجم از ماشین های سبک و جهت انتقال بارهای سنگین وزن از ماشین های سنگین و نیمه سنگین استفاده می کنیم. جهت انتقال بارهای فوق سنگین از انواع تریلی برای جا به جا کردن آن استفاده خواهیم کرد، بنابراین هر حجمی از بار را برای شما مشتریان گرامی در تهران و شهرستان ها جا به جا خواهیم کرد.

قیمت اجاره نیسان بار در محدوده مجیدیه تهران

کرایه ماشین های حمل بار در اتوبار مجیدیه با تخفیف ۲۵ درصد به شما مشتریان گرامی اعلام خواهد شد. کارشناسان باربری ما با توجه به قوانین تصویب شده در تعاونی حمل بار نرخ کرایه ماشین های باری سبک، نیمه سنگین و سنگین را برای دو ساعت و سه ساعت پی در پی تعیین می کنند. قیمت اجاره وانت تلفنی برای یک ساعت ۱۳۰ هزار که برای دو ساعت دویست و شصت هزار تومان از شما عزیزان مشتری دریافت خواهد شد. نرخ کرایه نیسان بار سیصد هزار تومان برای رزرو ماشین حمل بار نیسان برای دو ساعت است. ماشین های باری خاور و ایسوزو را برای سه ساعت با قیمت ۵۵۰ هزار تومان اجاره می دهیم و تخفیف های مختلفی را بر قیمت نهایی اعمال خواهیم نمود.

 

خدمات باربری بین شهری در باربری مجیدیه

حمل بار به شهرستان ها یکی از خدمات ویژه در اتوبار مجیدیه است که با تخفیف ۳۵ درصد ارائه می شود. همانطور که می دانید حمل بار و اثاثیه از تهران به شهرستان با جا به جایی بار در سطح شهر تهران متفاوت بوده و نیازمند تجهیزات خاص خود است. مدیریت شرکت حمل بار مجیدیه به واسطه ی سه دهه فعالیت تضمینی حمل و نقل اثاثیه، مناسب ترین و به روزترین تجهیزات از جمله ماشین های مسقف و نو، چادرهای برزینتی جهت پوشاندن بار و دستگاه های جی پی اس را تدارک دیده تا بارهای بین شهری مشتریان در سریع ترین زمان و بدون آسیب دیدگی به مقصد برسند. 

نرخ حمل بار به شهرستان ها با تخفیف ۳۵ درصد

همانطور که در بالا عرض کردیم تمامی قیمت های تعیین شده در اتوبار مجیدیه، طبق قوانین مصوب در تعاونی حمل و نقل می باشد. نرخ حمل بار به شهرستان ها به دلیل مسافت طولانی نسبت به باربری در سطح شهر متفاوت است. کارشناسان ما در مجموعه ایران باربری عوامل مختلفی را بررسی کرده و سپس نرخ نهایی حمل بار به شهرستان ها را تعیین می کنند. یک سری از این پارامترها را در زیر مشاهده می کنید:

  •  نوع ماشین حمل بار.
  • مقدار مسافت طی شده از مبدا تا مقصد.
  • تعداد کارگران حمل بار.
  • حجم و مقدار بار.

 

تماس مستقیم

sayran بازدید : 26 چهارشنبه 09 آذر 1401 نظرات (0)

باربری شهران

باربری شهران و باربری گاندی سال های طولانی است که در زمینه اثاث کشی در تمام مناطق تهران و شهرستان های اطراف خدمت رسانی می کنند. محدوده ی خدمت رسانی این شرکت حمل بار فقط مناطق شمال تهران نمی باشد، بلکه مناطق دیگر تهران را هم شامل می شود. در این نقاط این شرکت حمل بار و باربری شریعتی دارای مشتریان ثابتی می باشند که کاملا از نحوه عملکرد و هزینه ها و موارد دیگر راضی هستند. اسباب کشی و بسته بندی در اتوبار شهران کاملا برنامه ریزی شده و با مجوز رسمی اتحادیه انجام می شود. فعالیت این شرکت حمل بار به صورت تمام وقت و شبانه روزی است و در روزهای تعطیل هم آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی است.

 

 

شماره باربری شهران

شرکت ایران باربری و شعب آن مانند باربری در شهران تمامی خدمات خود را از طریق تماس تلفنی برای مراجعین خود رزرو می کند. اگر تمایل داشتید می توانید به صورت حضوری ما را از تصمیم خود مطلع سازید. در هر صورت کارشناسان ما به طور تمام وقت آماده ی خدمت رسانی هستند. جهت رزرو خدمات شرکت حمل بار منطقه شهران با شماره زیر تماس حاصل نمایید. با شماره ی زیر تماس بگیرید تا کارشناسان این شرکت حمل بار بهترین خدمات اسباب کشی را برای شما رزرو نمایند. هر گونه سوالی که داشتید را می توانید از این مشاورین سوال نمایید و با آگاهی کامل اقدام به رزرو خدمات نمایید.

 

  02128429276

 

باربری شهران

بهترین تجهیزات بسته بندی اثاثیه منزل

باربری محدوده شهران مانند باربری شهرک نفت با کمک گرفتن از کارگران خبره و ماهری که در اختیار دارد، کار بسته بندی را برای مشتریان انجام می دهد. این کار را با استفاده از تجهیزات و امکانات کاملا رایگان انجام می دهد و تهیه و خرید این تجهیزات بر عهده خود شرکت می باشد. پرسنل ما با داشتن تجربه و مهارت کافی در این زمینه از مرغوب ترین و بهترین کارتن ها و فوم های ضربه گیر برای بسته بندی  انواع کالاها و وسایل استفاده می کنند.  این شرکت حمل بار در شهران یکی از بهترین موسسه های تهران است که از ساعت 8 صبح تا 8 شب و بدون تعطیلی در دفتر کار خود آماده پاسخگویی و خدمت به مشتریان عزیز می باشند، با ارائه بهترین خدمات و همچنین داشتن یک تیم حرفه ای به عنوان یکی از بهترین شرکت های تهران شناخته شده است.

 

قیمت اسباب کشی در باربری منطقه شهران چگونه تعیین می شود؟

هزینه ها در باربری منطقه شهران بستگی به پارامترهای زیادی دارد و با در نظر گرفتن این پارامترها هزینه باربری محاسبه می شود. نوع بار، اندازه بار، تعداد کارگر، تجهیزات بسته بندی، بازه زمانی، هزینه به ازای هر ساعت، تعداد طبقه ساختمان مبداء و مقصد، مسافت و ترافیک از این موارد است. هزینه ها در این شرکت بر اساس هزینه اعلام شده توسط اتحادیه حمل و نقل و باربری مشخص می شود اما تمامی تلاش خود را می کند تا هزینه کمتری نسبت به شرکت های دیگر داشته باشد. نرخ کرایه کارگران شرکت حمل بار شهران به ازای یک ساعت معادل ۶۰ هزار تومان می باشد. در ابتدای کار رزرو سه ساعت کارگر حمل اثاثیه انجام می شود که معادل ۱۸۰ هزار تومان می باشد. تمامی مراحل اسباب کشی از ابتدا تا انتهای کار با تخفیف ۲۵ درصد انجام می شود.  

 

باربری شهران

 

حمل بار به شهرستان با تخفیف ویژه

باربری در منطقه شهران مانند باربری آرژانتین کار حمل بار به شهرستان را با به کار بردن ماشین های حمل بار سر پوشیده انجام می دهد. جهت رزرو خدمات کافی است با شماره تلفن سایت تماس بگیرید. انواع ماشین های سبک و سنگین وانت تلفنی، نیسان بار، تریلی، خاور در این شرکت حمل بار به صورت مجهز استفاده می شود. هزینه ی ارسال بار از تهران به شهرستان ها در این شرکت باربری با تخفیف تعیین می شود و از عوامل تعیین کننده ی هزینه ی این کار می توان به موارد زیر اشاره نمود.‌ جا به جا کردن بار از تهران به شهرستان های دیگر با ماشین های حمل بار مجهز در این شرکت انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان نربوط به باربری بین شهری ما صحبت نمایید.

  • نوع ماشین حمل بار.
  • مسافت طی شده از تهران تا شهرستان مقصد.

مشاوره رایگان اسباب کشی در باربری شهران

باربری در محدوده شهران برای همه ی هموطنان گرامی دارای جلسات مشاوره در مورد نحوه ی صحیح انجام دادن اسباب کشی و مراحل مختلف آن است کافی است به ما زنگ بزنید و سوالات خود را در این زمینه مطرح نمایید. همه ی سوالات شما پاسخ داده می شود و همچنین به شما کمک خواهند کرد که چگونه اثاث کشی بی خطر و آسیبی را با کمال آرامش انجام دهید. اگر می خواهید با مشاوران ما در تماس باشید تا از نرخ باربری و خدماتی که ارائه می دهد مطلع شوید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا مشاوران  تمام اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند. این شرکت حمل بار از کارگرانی مجرب و حرفه ای برای خدمات باربری و اسباب کشی استفاده می کند و به مشتریان خود این اطمینان را می دهد که در طول اسباب کشی اثاثیه آنها هیچ گونه آسیبی نمی بیند اما با اینحال، برای آسودگی خاطر مشتریان خود، باربری شهران بیمه نامه را به صورت رایگان ارائه می دهد.

 

 

وانت تلفنی شهران

 

ماشین های حمل بار در اتوبار شهران

اتوبار شهران برای آسایش و رفاه مشتریان خود فکر همه جا را کرده تا نیاز مشتریان خود را بی جواب نگذارد و رضایت آنان را به دست آورد به همین دلیل کامیون های خود را به صورت کامل مجهز و موکت کاری کرده است. کامیون های ما علاوه بر اینکه کاملا مجهز می باشد توسط رانندگانی با سابقه و آشنا به تمام مسیرها اداره می باشد. اگر در منطقه شهران زندگی می کنید و برای خدمات باربری و اسباب کشی خود به یک شرکت مطمئن نیاز دارید می توانید با اتوبار شهران تماس بگیرید و سرویس موردنظر خودتان را ثبت کنید تا به محض تماس شما تیم حرفه ای در محل حاضر شوند. شرکت حمل بار شهران برای جا به جا کردن بهتر وسایل و اثاث منزل، کامیون ها را به سه دسته کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم می کند و با این کار هر حجم و اندازه ی از بار را به راحتی جا به جا خواهد کرد، این کامیون ها مجهز به درب آهنی سبک و ایمن می باشد، به اعتبار تجربه ی چندین ساله ما می توانید اعتماد کرده و کار اثاث کشی تان را به ما بسپارید.

 

نرخ کرایه نیسان بار در باربری شهران شمال غرب تهران

نرخ اثاث کشی در باربری منطقه شهران بستگی به چند مورد مانند مسافت طی شده، نوع ماشین حمل بار و نرخ کارگر بستگی دارد. کرایه وانت بار و نیسان بار در این شرکت حمل بار، بسته به زمان اجاره ی آن ها متفاوت است. به عنوان مثال برای اجاره کامیونت مانند خاور و ایسوزو به ازای هر سه ساعت پانصد و پنجاه هزار تومان در نظر می گیریم. تمامی نرخ هایی که جهت کرایه ماشین های حمل بار تعیین می کنیم مطابق با قوانین مصوب تعاونی حمل بار در این زمینه می باشند. ماشین هایی که مسقف و سر پوشیده هستند نسبت به وسایل نقلیه ی روباز نرخ کرایه بیشتری دارند. شما برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چگونگی تعیین و مقدار هزینه ها بهتر است با مشاورین ما صحبت نمایید. در زیر در مورد نرخ کرایه وانت تلفنی و نیسان بار به ازای یک زمان مشخص صحبت خواهیم کرد.

  • نرخ کرایه وانت بار جهت دو ساعت: ۲۶۰ هزار تومان.
  • قیمت اجاره نیسان بار برای دو ساعت: ۳۰۰ هزار تومان.

 

حمل ایمن وسایل سنگین وزن در اسباب کشی

اتوبار شهران با بهره گیری از بهترین و مناسب ترین تجهیزات و ماشین آلات روز دنیا، اثاثیه حجیم و سنگین وزن منزلتان را با ایمنی کامل جا به جا می کند. اثاثیه و لوازمی مانند یخچال ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، تردمیل و سرویس خواب از جمله وسایل حجیم محسوب می شوند که باید در هنگام جا به جا کردن آن ها دقت لازم را به خرج داد. همچنین به علت سنگین وزن بودن این وسایل باید از کارگران ماهر و با قدرت بدنی بالا کمک گرفت تا در حین جا به جا کردن آن ها به در و  دیوار برخورد نکنند. همانطور که در جریان می باشید راه پله ی یک سری از ساختمان ها از شرایط مناسبی برای حمل این چنین وسایلی برخوردار نمی باشند. از این رو شرکت حمل بار شهران نسبت به شرایط از تجهیزات مناسب استفاده می کند، به عنوان مثال برای جا به جا کردن این اثاثیه از پله ها، انواع بالابرها را به کار می گیرد. گاهی اوقات برای جا به جا کردن وسایلی مانند پیانو و گاو صندوق از جرثقیل و سایر ماشین آلات این چنینی استفاده خواهد کرد.

 

قیمت بیمه نامه اسباب کشی در باربری شهران تهران رایگان است

بیمه نامه اسباب کشی باربری در شهران به این دلیل ارائه می شود تا خسارت های احتمالی پیش آمده در زمان حمل بار جبران شود. این بیمه نامه به طور رایگان ارائه می شود و هزینه ی در قبال آن از شما مشتریان گرامی دریافت نخواهد شد. تمامی خسارت ها و حوادث پیش آمده مشمول این بیمه نامه باربری خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاورین ما صحبت نمایید و راهنمایی های لازم را در این زمینه دریافت نمایید. وجود بیمه نامه ی اسباب کشی باعث دلگرمی شما مشتریان عزیز می شود، چون اگر در طول کار جا به جایی و حمل بار اتفاقی رخ دهد دبگر جای هیچ گونه نگرانی نیست. با توافق دو طرف قرارداد یک سقف مشخص برای ارائه ی این بیمه نامه در نظر خواهیم گرفت، معمولا به گونه ی تعیین می شود تا بتوان به راحتی هر گونه حادثه و صدمات ناشی از آن را جبران کرد. همچنین این بیمه نامه در یک موعد مشخص ارائه می شود که مدت آن از ابتدا تا انتهای اثاث کشی می باشد.

 

 

باربری شهران

 

اسباب کشی با کمک کارگران ماهر و حرفه ی

باربری شهران تهران از کارگران ماهر و حرفه ی و رانندگان با تجربه ی بیش از ده سال در زمینه اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل برخوردار می باشد. اگر حمل و جا به جایی وسایل منزل به صورت اصولی و مناسب انجام نشود، خسارت هایی به آن ها وارد و در نتیجه باعث به بار آمدن ضررهای مالی برای مشتریان می شود. از این رو این شرکت حمل بار از پرسنل کاربلد و آموزش دیده ی خود برلی انجام اثاث کشی استفاده می کند. هر چقدر هم اینجا از مهارت، تجربه و زبده بودن کارگران مان صحبت نماییم، باز هم امکان دارد شما مشتریان گرامی اعتماد صد در صد را در این زمینه کسب نکنید. به همین دلیل ویدیوی زیر را از نحوه ی انجام اثاث کشی توسط کارگران این شرکت حمل بار در این مطلب قرار داده ایم. لطفا تا پایان آن را مشاهده نمایید تا بیشتر با این افراد و نحوه ی کار کردن آن ها آشنا شوید:

 

نمایشگر ویدیو
00:00
00:33

 

خدمات اسباب کشی ارائه شده در باربری شهران تهران

باربری محدوده شهران با ارائه ی بهترین خدمات اسباب کشی و بسته بندی، نامی نیک از خود در این عرصه به یادگار گذاشته است. با توجه به تجارب بیش از ۱۵ سالی که در این زمینه داریم به شما مشتریان عزیز توصیه می کنیم انتخاب یک شرکت حمل بار را بر مبنای کیفیت خدمات ارائه شده ی آن قرار دهید. برای آگاهی شما یک سری از موارد مهم در این زمینه را در لیست زیر آورده ایم:

  • صدور بیمه نامه اسباب کشی به صورت رایگان و قانونی.
  • ارائه ی بارنامه با کسب مجوز از اتحادیه حمل و نقل در تهران.
  • تشکیل جلسات مشاوره رایگان در زمینه چگونگی انجام اثاث کشی.
  • در نظر گرفتن قیمت های مصوب تعاونی حمل بار.
  • استفاده از ماشین های حمل بار مسقف.
  • حمل و انتقال بار در تمام نقاط تهران و به شهرستان ها.
  • حمل و نقل کردن اثاثیه توسط کارگران ماهر شرکت اتوبار شهران.

 

باربری شهران در کدام محدوده خدمت رسانی می کند؟

باربری شهران تهران در محله ی شهران در شمال غرب تهران قرار دارد و در منطقه ی ۵ شهرداری تهران قرار دارد. از مناطقی که در اطراف این محدوده قرار دارد می توان به جنت آباد و کن اشاره کرد که ساکنین این خیابان ها و دیگر نواحی منطقه ی پنج تهران می توانند از خدمات این شرکت باربری استفاده نمایند. به دلیل وجود بزرگراه های همت و شهید باکری خدمت رسانی به این نواحی آسانتر و مسیرتر شده است. برای استفاده از خدمات شرکت حمل بار شهران کافی است با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. در واقع محدوده ی خدمت رسانی این موسسه باربری شامل تمامی مناطق تهران، شهرک ها و شهرستان های اطراف این شهر است. با وجود این به دلیل وجود ترافیک های سنگین در تهران و وسیع بودن این شهر، شرکت حمل و نقل شهران ترجیح می دهد تمرکز خود را بر منطقه ی ۵ قرار دهد و خدمات خود را به بهترین نحو در این قسمت ارائه دهد. در تمام خیابان های این منطقه انبارهایی برای اجاره ی موقت تعبیه کرده است که به هر دلیلی در اسباب کشی تعللی ایجاد شد، بتوانید وسایل بارتان را نگهداری نمایید.

 

تماس مستقیم

sayran بازدید : 30 چهارشنبه 03 آذر 1400 نظرات (0)

باربری شهرآرا


باربری شهرآرا 

 

 باربری شهرآرا و باربری محدوده کاشانی سال های طولانی است که بهترین خدمات اسباب کشی را به مراجعین در این منطقه و شهرستان ها ارائه می دهند. کیفیت کار از مهم ترین اهداف باربری شهرآرا تهران است و به خود می بالد که با بهترین تجهیزات کار بسته بندی و حمل وسایل را انجام می دهد. با شماره تلفن باربری محدوده شهرآرا و باربری فرشتهتماس بگیرید و خود را از این امکانات بهره مند نمایید. کارشناسان این شرکت حمل بار به طور ۲۴ ساعته پاسخگوی تمامی سوالات شما هموطنان عزیز هستند.

۰۲۱-۲۸۴۲۹۲۷۶

باربری شهرآرا در ایران باربری

 

باربری شهرآرا در ایران باربری آرزومند یک اسباب کشی راحت و بی دردسر برای تمام همشهریان در تهران و شهرستان هامی باشد. شعب مختلف باربری تهران مانند باربری شهرک نفت با سالها تجربه در زمینه اسباب کشی و حمل بار و اثاثیه می توانند بهترین مشاور در این زمینه باشند.این شرکت حمل بار ابتدا تمام تلاش خود را کرده تا با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان خود و با کمک یک تیم حرفه ای بتواند رضایت مشتریان خود را به دست اورد و نامی خوب از خود به جا بگذارد. 

 

باربری در شهرآرا

sayran بازدید : 26 جمعه 21 آبان 1400 نظرات (0)

باربری چیتگر

باربری چیتگر یکی از شعب غرب تهران در شرکت سخاوت بار است که با سالها تجربه در زمینه حمل و نقل در 24 ساعت شبانه روز آماده خدمت گذاری به مشتریان عزیز می باشد. باربری در چیتگر و باربری شهرک غرب از ماشین های سبک و سنگین کامیون، وانت تلفنی و نیسان بار به صورت مجهز و مسقف استفاده می کند. کارگران اسباب کشی در باربری سمت چیتگر با مهارت کامل بر مراحل مختلف اسباب کشی منظم و اصولی را انجام می دهند. جهت رزرو خدمات با شماره های سایت تماس حاصل نمایید.

باربری چیتگر

 

44298773

 88552752

22578398

 

خدمات باربری چیتگر

باربری چیتگر تهران و باربری ولنجک  در طول سالیان خدمت خود در مناطق مختلف تهران و شهرهای نزدیک آن بهترین خدمات اسباب کشی را ارائه می دهند. چند نمونه از این خدمات را در زیر مشاهده می فرمایید:

  • ارایه خدمات حمل بار بصورت شبانه روز.

  • ارسال رایگان کارشناس به محل شما.

  • خدمات بسته بندی اصولی و منظم.

  • ارسال کارگر جهت بسته بندی مناسب.

  • حمل بارهای سنگین و تخصصی در تهران.

  • قیمت مناسب و کیفیت بالای سرویس دهی.

حمل بار و باربری
sayran بازدید : 27 جمعه 21 آبان 1400 نظرات (0)

باربری باغ فردوس

باربری باغ فردوس و باربری خیابان دامپزشکی سال های طولانی است که کار اسباب کشی و بسته بندی و حمل و جا به جایی با را با بهترین کیفیت انجام می دهند و مشتریانی همیشگی در نقاط مختلف تهران دارند. این شرکت حمل بار دارای ماشین های سرپوشیده وانت تلفنی، نیسان بار، خاور و تریلی است. اتوبار باغ فردوس اسباب کشی را با رعایت نکات ایمنی انجام می دهد و انجام مراحل مختلف آن بر عهده پرسنل و رانندگان ماهر و خبره می باشد. برای اطلاع از عملکرد باربری محدوده باغ فردوس و رزرو خدمات با شماره تلفن سایت تماس بگیرید.

فهرست محتوا:

  • مشاوره اسباب کشی.
  • قیمت اثاث کشی.
  • اسباب کشی اصولی.
  • حمل بار به شهرستان.
  • قیمت حمل بار به شهرستان.

مشاوره اسباب کشی

قبل از شروع حمل و جا به جایی بار مشاورین ما به شما کمک خواهند کرد که اسباب کشی آسان و راحتی را تجربه نمایید. جلسه هایی در باربری باغ فردوس تشکیل شده و مقدار دقیق قیمت ها، تجهیزات و خدمات ارائه شده به عرضتان خواهد رسید. هر نوع سوالی را در حوزه اثاث کشی می توانید با آن ها مطرح نمایید. این جلسه ها به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته برگذار می شود.

sayran بازدید : 27 جمعه 21 آبان 1400 نظرات (0)

باربری جماران 

 

باربری جماران در ایران باربری

 

باربری جماران و باربری در شهرک محلاتی با تجربه ی بیش از سه دهه در زمینه اسباب کشی و جا به جایی بار در تمامی نقاط تهران بهترین خدمات را ارائه می دهند. تلفن را بردارید و با شماره باربری محدوده جماران تماس بگیرید و از خدمات بی نظیر بسته بندی و اسباب کشی بهره مند شوید. باربری در جماران دارای پرسنل ماهری است که به صورت شبانه روزی و زیر نظر  باربری محدوده تهران در خدمت شما عزیزان هستند. این شرکت حمل بار دارای تعهد و مسئولیت بالا نسبت به شما همشهریان گرامی است.

 

۰۲۱-۲۸۴۲۹۲۷۶

 

 

باربری جماران
  • فهرست محتوا:
  • کارگران اسباب کشی.
  • قیمت اثاث کشی در تهران.
  • حمل بار به شهرستان با وانت.
  • بسته بندی اثاثیه منزل.
  • ماشین های مناسب اسباب کشی.
  • وانت تلفنی و نیسان بار.
sayran بازدید : 28 دوشنبه 03 آبان 1400 نظرات (0)

باربری فدک 

 

باربری فدک در ایران باربری

 

باربری فدک یکی از شرکت های باربری تهران است که سالهاست در زمینه اسباب کشی خدمت می کند و دارای مجوز رسمی از اتحادیه حمل و نقل می باشد. خدمات ارائه شده در این شرکت حمل بار کاملا به روز و مناسب است. باربری محدوده فدک و باربری گاندی خدمات خود را در تمام مناطق سطح شهر تهران و شهرستان ها ارائه می دهند. با توجه به تجهیزات و امکانات پیشرفته و تجربه چندین ساله ی کارگران این شرکت، اثاثکشی راحتی را با باربری منطقه فدک تجربه خواهید کرد.

 

  02128429276

 

باربری فدک

 

 مشاوره رایگان اسباب کشی

باربری محدوده فدک برای آگاهی مشتریان عزیز مشاوره هایی را به صورت رایگان ترتیب می دهد. مشاوران ما با حضور در محل یا به صورت تلفنی تمام تجهیزات و روش های بسته بندی را به مشتریان عزیز آموزش می دهند.

باربری فدک در ایران باربری

 

همچنین اگر می خواهید از خدمات باربری فدک هزینه حمل بار از تهران به شهرستان اطلاع داشته باشید می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید. مشتریان عزیز اگر می خواهید از خدمات استفاده کنید می توانید چند روز قبل از اسباب کشی با مشاوران تماس بگیرید تا هرآنچه که برای اسباب کشی لازم دارید را در اختیار شما قرار دهند.

 

باربری فدک در ایران باربری

 

 بسته بندی اثاثیه منزل در تهران

بسته بندی از نظر خیلی ها ممکن است کار آسانی به نظر بیاید اما درواقع یک کار خسته کننده و زمان بر است. مهم تر اینکه اگر در زمان بسته بندی برچسب گذاری نشود زمانی که به منزل جدید نقل مکان می کنید ممکن است با مشکل مواجه شوید که کدام بسته مربوط به کدام وسیله است. با کمک پرسنل حرفه ای باربری فدک به شما کمک می کند تا تمام وسایل را به صورت اصولی بسته بندی و برچسب گذاری کنید. 

باربری فدک هر گونه تجهیزات و امکانات لازم جهت انجام کار بسته بندی را به صورت پک های بزرگ و کامل در اختیار مشتری قرار خواهد داد. می توانید با خیال راحت کار بسته بندی را به ما بسپارید و نگران هیچ مساله ی نباشید و اگر خودتان این کار را انجام می دهید مطمان باشید تمامی اجزای آن مرغوب می باشد. تجهیزاتی مانند:

  • فوم های ضربه گیر در طول های ۵۰ و ۹۰ متری که تمامی اثاث و وسایل را از ضربات احتمالی حفظ می نماید.
  • کارتن های ۵ و ۳ لایه جهت حفظ اثاث شکستنی از ضربات و صدمه.
  • کارتن های دارای رگال برای بسته بندی لباس (با ظرفیت ۱۸ دست کت شلوار و لباس مجلسی)

باربری فدک

حمل بار به شهرستان

 باربری فدک از کارگران ماهر کمک گرفته و با ایمنی کامل بارتان را به هر قسمت از ایران بخواهید جا به جا خواهد شد، رانندگان حرفه ای صفر تا صد کار اسباب کشی به مسیر های زیاد را کاملا بلد هستند و با استفاده از رعایت تمامی موارد ایمنی و راهکارهای مناسب اروپایی بارتان را بدون آسیب به مقصد می رسانند.

قیمت حمل بار به شهرستان در باربری فدک

شرکت حمل بار فدک جهت انتقال بار به شهرستان از کمترین قیمت ممکن استفاده می کند. چرا که در شهرستان های مختلف دارای مشتریان ثابتی است که در سال های طولانی کار اسباب کشی و جا به جایی بار را به ما می سپارند. بنابراین جای هیچ گونه نگرانی نیست.

باربری فدک

نرخ کرایه نیسان بار و وانت تلفنی

شرکت بارهای کم حجم و کم وزن را با ماشین های حمل بار نیسان بار و وانت تلفنی فدک انتقال و حمل می کند. این ماشین ها دارای درب و سقف هستند و از ایمنی کامل برخوردار هستند. مبلمان و یخچال و ماشین لباسشویی را با این ماشین ها و با کمترین قیمت ممکن انتقال می دهند. بنابراین هر نوع باری را می توانید به این موسسه بسپارید تا از یک اسباب کشی راحت لذت ببرید.

قیمت بیمه نامه اسباب کشی در باربری فدک

هزینه بیمه نامه باربری فدک کاملا رایگان است و قیمتی برای آن در نظر گرفته نمی شود. بر اساس این بیمه نامه حوادث پیش آمده در زمان اسباب کشی را این شرکت حمل بار کاملا جبران می کند. بیمه نامه این موسسه حمل بار با اعتبار مشخص و تا یک سقف مناسب ارائه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن سایت تماس بگیرید

sayran بازدید : 26 شنبه 23 مرداد 1400 نظرات (0)

باربری هفت حوض

باربری هفت حوض همانند باربری در بریانک تمامی تلاش خود را می کنند تا هر گونه نیاز مشتری در مورد اسباب کشی و حمل بار را رفع نمایند. آیا برای اسباب کشی به کمک احتیاج دارید؟ آیا در طبقه های بالای ساختمان زندگی می کنید؟ آیا از آسانسورهای کوچک استفاده می کنید؟ دیگران نگران نباشید تنها با یک تماس با باربری محدوده هفت حوض در ایران باربری می توانید از خدمات بهره مند شوید. اتوبار هفت حوض که یکی از باربری های برتر و ارزان در تهران است وسایل شما را با بروزترین و جدیدترین وسایل نقلیه جابه جا می کند. تمام ماشین های این باربری به صورت کامل موکت کاری شده است و هر ماشین به تعدادی پتو مجهز است تا در طول مسیر دور وسایل بپیچند تا آسیب نبیند.

 

 

  02128429276

اتوبار هفت حوض

sayran بازدید : 24 شنبه 23 مرداد 1400 نظرات (0)

باربری دولت آباد

باربری دولت آباد

باربری دولت آباد مانند باربری گاندی و دیگر شعب باربری تهران به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی در زمینه اسباب کشی به شما شهروندان گرامی است. پرسنل و کارگران اثلث کشی در باربری محدوده دولت دارای مهارت بالا در این حوزه هستند و با داشتن تجربه و تعهد بالا کار را برایتان آسان می کنند. می توانید با گرفتن شماره تلفن زیر کار رزرو خدمات را انجام دهید کارشناسان پشتیبان به طور تمام وقت جوابگوی شما هستند.

021-28429276

 

باربری دولت آباد

sayran بازدید : 19 شنبه 23 مرداد 1400 نظرات (0)

باربری نعمت آباد

باربری نعمت آباد و باربری انقلاب  مفتخر اند سال های طولانی زیر نظرایران باربری در حال خدمت رسانی در عرصه اسباب کشی و بسته بندی در مناطق مختلف تهران و شهرستان می باشند.  جهت انتقال و جا بجایی ایمن بار از ماشین های سرپوشیده و ایمن وانت تلفنی و نیسان بار و خاور استفاده می کند و باربری محدوده نعمت آباد اثاث کشی ایمنی را برایتان انجام می دهد. همیشه کیفیت بیشتر از هر مورد دیگری در این شرکت اهمیت دارد.تلفن را بردارید و با باربری در نعمت آباد تماس بگیرید و خدمات بی نظیر اثاث کشی را رزرو نمایید.

۰۲۱۲۸۴۲۹۲۷۶

باربری نعمت آباد

sayran بازدید : 25 شنبه 26 تیر 1400 نظرات (0)

باربری امامزاده عبدالله 

باربری امامزاده عبدالله و باربری شهرک استقلال دارای سال ها تجربه در مورد بسته بندی و حمل و نقل و اسباب کشی هستند. اگر برای اسباب کشی و حمل بار از تهران به شهرستان به یک شرکت مطمئن و ارزان نیاز دارید می توانید با اطمینان  باربری در امامزاده عبدالله را انتخاب کنید.  سالهاست که زیر نظر باربری تهران خدمات درخشانی را ارائه می دهد و به صورت شبانه روزی آماده است تا به شما خدمت کند و سفارشات شما عزیزان را پاسخگو می باشد. باربری محدوده امامزاده عبدالله با هدف رضایت شما همشهریان گرامی حتی در ایام تعطیل نیز آماده خدمت رسانی است.

sayran بازدید : 26 شنبه 26 تیر 1400 نظرات (0)

باربری بلوار پروین 

باربری بلوار پروین

 

باربری بلوار پروین و باربری سعادت آباد  از بهترین شرکت های حمل و نقل در تهران هستند که به صورت شبانه روزی آماده اند تا تمام خدمات خود را به مشتریان عزیز ارائه دهند. باربری محدوده بلوار پروین از برنامه ریزی دقیق برای انجام اسباب کشی استفاده می کند. با مدیریت تمامی جوانب از هرج و مرج و بی نظمی جلوگیری می کند. می توانید با خیالی آسوده با به اعتماد کنید و از خدمات بی نظیری که ارائه می شود بهره مند شوید. باربری در بلوار پروین به شما توصیه می کند با مشاورین این شرکت تماس گرفته و تمامی سوالات مربوط به اثاث کشی را با آن ها مطرح نمایید:

 

 02128429276

sayran بازدید : 22 شنبه 26 تیر 1400 نظرات (0)

باربری باغ صبا

باربری باغ صبا و باربری محدوده پارک لاله با سالها سابقه در امر اسباب کشی توانسته موفق عمل کند و خدمات ویژه ای به مشتریان عزیز ارائه دهند. خدمات شامل تمامی مشتریان تهران و شهرستان ها است. اتوبار باغ صبا از نیروی کار ماهر، خوش اخلاق و با سابقه برای خدمات  بهره می گیرد. باربری محدوده باغ صبا هزینه  کمتری نسبت به شرکت های دیگر دارد و تمام تلاش خود را می کند تا با شناسایی نیاز مشتریان عزیز خدمات خوبی ارائه دهد و هزینه باربری کمتری نسبت به باربری های دیگر داشته باشد. 

 

 

 

 02128429276

 

باربری باغ صبا در ایران باربری

 

sayran بازدید : 18 شنبه 26 تیر 1400 نظرات (0)

باربری علم و صنعت  

باربری علم و صنعت

 

باربری علم و صنعت یک شرکت متخصص و حرفه ای در بسته بندی، حمل بار و اسباب کشی می باشد. باربری در علم و صنعت و باربری محدوده گاندی دارای افرادی کارشناس و ماهری هستند که در محل مورد نظر حاضر می شوند و بررسی خواهند که برای انتقال بار به مسافت طولانی چه کارهایی باید انجام دهید که بدون آسیب و ضرر مالی جا به جا شود. نگران نباشید ما همراه شما عزیزان مشتری در شهرستان هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل نمایید و از خدمات باربری محدوده علم و صنعت بهره مند شوید.

۰۲۱۲۸۴۲۹۲۷۶

sayran بازدید : 18 شنبه 26 تیر 1400 نظرات (0)

باربری شمشیری

باربری شمشیری در ایران باربری

باربری شمشیری در ایران باربری برای ارائه بهتر خدمات خود در تمام ایام هفته و به صورت شبانه روزی خدمات خود را ارائه می دهدباربری خیابان شمشیری سالهاست که در زمینه حمل بار و اسباب کشی در تهران فعالیت می کند و توانسته در این عرصه نام خوبی در میان تمام شرکت ها از خود به جا بگذارد. باربری محدوده شمشیری تمامی کارها را با استفاده از رعایت نکات ایمنی انجام می دهد. شرکت برای اینکه احتیاط را در کنار سرعت به کار برده باشد از تجهیزاتی استفاده می کند که از یک طرف سرعت جا به جایی را بالا می برد و از طرفی احتیاط و ایمنی به طور کامل در باربری تهرانرعایت می شود مانند جرثقیل و بالابرها.

۰۲۱۲۸۴۲۹۲۷۶

sayran بازدید : 18 شنبه 26 تیر 1400 نظرات (0)

باربری شهرک والفجر 

باربری شهرک والفجر در ایران باربری

 

 باربری شهرک والفجر یک شرکت متخصص و حرفه ای در باربری تهران در زمینه حمل بار و بسته بندی اثاثیه منزل می باشد. به صورت تمام وقت و در روزهای تعطیل نیز جوابگوی مشتریان خود است و کار رزرو و ثبت درخواست اسباب کشی را برای شما انجام می دهند. باربری در شهرک والفجر و باربری شهرآرا کارگران ماهر و خبره ی برای انجام کارهای مربوط به اسباب کشی در اختیار دارند. اتوبار شهرک والفجر جهت رزرو سرویس و شماره زیر را قرار داده است، با ما تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید:

 02128429276

sayran بازدید : 17 شنبه 26 تیر 1400 نظرات (0)

باربری سراج 

وانت تلفنی و باربری سراج

 

 

 باربری سراج در باربری تهران یکی از بهترین و ارزان ترین شرکت ها است که به تمام مناطق تهران از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب خدمت می کند. از بهترین تجهیزات و امکانات به روز دنیا برای انجام اسباب کشی استفاده می کند. باربری سراج تهران از تجهیزات کاملا حرفه ای برای انجام بسته بندی اثاثیه منزل استفاده می کند. برای رزرو با شماره باربری خیابان سراج تماس حاصل نمایید:

 

 02128429276

sayran بازدید : 18 شنبه 22 خرداد 1400 نظرات (0)

باربری حقانی جهت اطلاع مشتریان خود از میزان قیمت ها و هزینه های اسباب کشی در همان ابتدای قرارداد تمام هزینه ها را به تفکیک مرحله ها به اطلاع افراد مراجعه کنند می رساند. می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی این شرکت حمل بار تماس حاصل نمایید:

۰۲۱-۲۸۴۲۹۲۷۶

باربری حقانی

sayran بازدید : 18 سه شنبه 11 خرداد 1400 نظرات (0)

باربری اندرزگو

باربری اندرزگو از بهترین شرکت های حمل بار در تهران است که هزینه ها را بر طبق مقداری که اتحادیه و تعاونی اسباب کشی تعیین می کند در نظر می گیرد. با شماره ی زیر تماس بگیرید و از جزئیات خدمات و قیمت های ارائه شده مطلع شوید.

۰۲۱-۲۸۴۲۹۲۷۶

 

اتوبار اندرزگو

 

sayran بازدید : 21 شنبه 08 خرداد 1400 نظرات (0)

باربری دامپزشکی

باربری دامپزشکی به مانند اتوبار عباس آباد بهترین شرکت اثاث کشی تهران و زیر شعبه باربری کاج است که بیش از 20 سال در تهران فعالیت مستمری در حوزهحمل بار دارد. اگر که ساکن این منطقه هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم شرکت باربری در دامپزشکی را برای جا به جایی و حمل بارتان انتخاب کنید و از نتایج خوبی که برایتان فراهم می کنند لذت ببرید. اعتماد شما به ما دلیل روشنی برای تلاش هر چه بیشتر باربری خیابان دامپزشکی در ارائه ی خدمات با کیفیت و سرعت در باربری است.

88584613 – 22096824 – 22096794 – 09128915218

sayran بازدید : 19 سه شنبه 04 خرداد 1400 نظرات (0)

باربری کاشانک

 

باربری کاشانک و اتوبار سعادت آباد شرکتی قابل اعتماد در تهران بوده که دارای بیش از سه دهه سابقه در زمینه حمل بار می باشند که تمام خدمات خود را با قیمتی ارزان انجام می دهند. اتوبار کاشانک با کمک یک تیم حرفه ای و با سابقه به همشهریان عزیز ساکن در این منطقه خدمات خود را ارائه میدهد. باربری در کاشانک آماده است که صفر تا صد فرایند حمل بار شما را برنامه ریزی و مدیریت کند.

باربری کاشانک

باربری کاشانک به مانند باربری گاندی خود را موظف می دانند که رضایت  مشتریان خود را کسب نمایند.

پس از صدور بارنامه دولتی، بیمه ارائه می دهد تا از این طریق در صورت بروز حوادث پیش بینی نشده، زیان مالی مشتریان با استفاده از آن جبران کند. 

 

باربری کاشانک

 

sayran بازدید : 16 یکشنبه 02 خرداد 1400 نظرات (0)

باربری نیاوران 

باربری نیاوران و باربری شهران در ایران باربری از شرکت هایی هستند که سالهاست در زمینه حمل بار در تهران و شهرستان ها فعالیت می کنند. توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. باربری منطقه نیاوران تجربه یک اسباب کشی سخت را  به خاطره ای دلنشین تبدیل کنید.

اتوبار نیاوران به خود می بالد که سالهاست خدمات خود را با هزینه کم به مشتریان ارائه می دهد، جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

 02128429276

باربری نیاوران در تهران
 
sayran بازدید : 19 یکشنبه 02 خرداد 1400 نظرات (0)

 باربری شهرک مخابرات

باربری شهرک مخابرات و باربری نیاوران از شرکت هایی هستند که به صورت شبانه روزی در تهران فعالیت می کنند. سالهاست زیرنظر  ایران باربری خدمات اسباب کشی را به همشهریان عزیز ارائه می دهد. اگر در نزدیکی های باربری منطقه شهرک مخابرات در استان تهران ساکن هستید و اسباب کشی پیش رو دارید، با یک تماس می توانید خدمات مورد نظرتان را دریافت نمایید. کارکنان باربری در شهرک مخابرات و باربری نامجو به صورت 24 ساعته و شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل ایام هفته نیز آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کلیه نقاط کشور هستند.

۲۸۴۲۹۲۷۶

sayran بازدید : 15 یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

باربری کاج 

باربری کاج با داشتن کادری مجرب و امکانات و تجهیزات درجه یک و با کیفیت اسباب کشی آسانی را برایتان انجام خواهد داد. هیچ محدودیتی در این شرکت وجود ندارد و در تمام ایام هفته می توانید به ما اعتماد کنید و بدون معطلی کارتان به پایان برسد. می توانید به باربری کاج تهران و شعبه های دیگر مانند باربری نامجو اعتماد کامل داشته باشید چرا که دارای مشتریانی در تمام نقاط تهران و شهرهای اطراف هستند که کاملا در مورد نحوه عملکرد کارگران و … راضی هستند. باربری محدوده کاج به شما این اطمینان را می دهد که در اسرع وقت کار اثاث کشی تان با ایمنی کامل به پایاگ خواهد رسید.

 

باربری کاج

sayran بازدید : 18 سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

باربری میدان ولیعصر 

باربری میدان ولیعصر و باربری در شهرک اکباتان با دریافت مجوز رسمی از اتحادیه حمل و نقل و باربری تهران  به عنوان یکی از بهترین شرکت ها شناخته شده اند. افراد متخصص و خبره کار برنامه ریزی و مدیریت کارها را بر عهده دارند. باربری در میدان ولیعصر دارای کارگران ماهر و خبره است و خدمات ارائه شده در ایگ شرکت کاملا به روز است. جهت اطلاع ازخدمات ارائه شده باربری نزدیک میدان ولیعصر با شماره های زیر تماس بگیرید:

 02128429276

باربری میدان ولیعصر در ایران باربری

باربری میدان ولیعصر و باربری در شهرک اکباتان با دریافت مجوز رسمی از اتحادیه حمل و نقل و باربری تهران  به عنوان یکی از بهترین شرکت ها شناخته شده اند. افراد متخصص و خبره کار برنامه ریزی و مدیریت کارها را بر عهده دارند. باربری در میدان ولیعصر دارای کارگران ماهر و خبره است و خدمات ارائه شده در ایگ شرکت کاملا به روز است. جهت اطلاع ازخدمات ارائه شده باربری نزدیک میدان ولیعصر با شماره های زیر تماس بگیرید:

 02128429276

باربری میدان ولیعصر در ایران باربری

 

sayran بازدید : 16 دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

باربری فرجام و باربری گاندی  یکی از شرکت هایی است که سالهاست در زمینه حمل بار و حمل اثاثیه منازل و ادرات خدمت می کنند. مشتریان عزیزی که به باربری محدوه فرجام مراجعه می کنند چنانچه از خدمات باربری آشنایی کاملی نداشتند می توانند با مشاوران ما در تماس باشند. تمامی خدمات باربری تهران با قیمت مصوب اتحادیه ارائه می شود و با خیالی آسوده می توانید اسباب کشی آسانی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام دهید، با شماره های باربری در فرجام  و باربری گاندیتماس گرفته و خدمات را رزرو نمایید. 

 02128429276

باربری فرجام در ایران باربری
sayran بازدید : 20 دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

باربری قائم مقام کار بسته بندی را با انواع مختلف کارتن های چند لایه با ضخامت مختلف و وزن کم انجام می دهد، هر نوع کارتنی را برای یک کالای بخصوص استفاده می کند و سلامت بارتان را تضمین خواهد کرد، به لینک بسته بندی مراجعه کنید و از جزئیات کار مطلع شوید، هدف ما فقط کسب رضایت شما عزیزان در سراسر تهران و شهرستان ها است.

بسته بندی باربری قائم مقام

خدمات بسته بندی که در این شرکت در اختیار مشتری قرار داده می شود به شرح زیر است:

  • کارتن های مناسب بسته بندی لباس و گلدان و..
  • فوم های ضرب گیر و پلاستیک حباب دار.
  • بابل رپ و استرچ رپ و …
  • کارتن های چند لایه و محکم
  • چسب های ۵ و ۱۰ سانتی برای محکم کردن درب کارتن ها و…
sayran بازدید : 21 دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

باربری قنات کوثر  با قیمت های ارزان تمام مراحل اسباب کشی اعم از بسته بندی، حمل و جا به جایی و... را انجام می دهد. کارگران ماهر و با تجربه ی بیش از سه دهه در خدمت شما مشتریان گرامی هستند:

۲۸۴۲۹۲۷۶

وانت تلفنی قنات کوثر

sayran بازدید : 19 چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

باربری مرزداران 

 

باربری مرزداران و اتوبار شهران  خدمات کامل اسباب کشی و بسته بندی و جا به جایی بار را به شما ارائه می‌دهند. حوزه فعالیت این شرکت تنها مختص به مناطق تهران نیست بلکه در شهرستان ها هم خدمات ویژه ی را ارائه می دهد. انجام اثاث کشی باکیفیت بسیار بالا باعث شده تا به امروز  با رضایت مشتریان خود همراه باشد. اتوبار مرزداران یکی از بهترین شعبه های  ایران باربری در تهران است که به صورت شبانه روزی خدمت می کند. در هر ساعت که خواستید بدون هیچ استرسی فقط کافی است به ما اعتماد نمایید. جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

 

 02128429276

sayran بازدید : 25 دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

باربری شهرک نفت

 

باربری شهرک نفت

 

 باربری شهرک نفت مانند باربری سعادت آباد با سالها سابقه در زمینه اسباب کشی و حمل و نقل زیر نظر ایران باربری و با داشتن کارکنانی با تجربه و حرفه ای در کار، به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشند. باربری محدوده شهرک نفت تمام تلاش خود را کرده تا با بهره گیری از بهترین تجهیزات و امکانات اسباب کشی، کارکنانی حرفه ی، رانندگانی با تجربه و هزینه باربری کم، بهترین خدمات خود را ارائه دهد. باربری شهرک نفت تهران برای حمل و نقل بار در مناطق مختلف تهران و در شهرستان ها از ماشین های حمل بار، وانت تلفنی، خاور، نیسان و تریلی استفاده می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات باربری ارائه شده در این شرکت حمل بار، بهتر است که در ادامه همراه ما باشید و مطالب گفته شده در این سایت را تا انتها مطالعه فرمایید.

 

شماره باربری شهرک نفت

جهت اطلاع از خدمات ارائه شده در باربری شهرک نفت با شماره تلفن های این شرکت تماس بگیرید. اثاث کشی کاری بسیار حساسی است و دقت و نظم بالایی را می طلبد. هر گونه بی نظمی و کم تجربگی باعث به وجود آمدن صدمات و آسیب های جبران ناپذیری می شود. به همین دلیل شرکت حمل بار شهرک نفت تمام تلاش خود را می کند تا اثاث کشی راحت و ایمنی را انجام دهد. رزرو و ثبت درخواست شما مشتریان گرامی در تمام روزهای هفته و به صورت ۲۴ ساعته انجام می شود. در هر زمان که خواستید می توانید با شماره تماس های این شرکت حمل بار تماس حاصل نمایید و با کارشناسان ماهر ما صحبت نمایید. این شرکت حمل بار با برنامه ریزی دقیق و مدیریت مناسب بهترین امکانات و مجهزترین ماشین های حمل بار را برای شما مشتریان گرامی رزرو می کند.

 

021-28429276

 

 

باربری شهرک نفت

 

قیمت اسباب کشی در باربری شهرک نفت چقدر است؟

باربری محدوده شهرک نفت برای مشتریان دائم خود خدمات رایگان اسباب کشی را در نظر گرفته است. علاوه بر این، به مناسبت های مختلف خدمات ویژه ی را به مشتریان خود ارائه می دهد تا بتواند مشتریان خود را حفظ کند و مشتریان بیشتری را جذب کند. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از تخفیف های ارائه شده با شماره سایت ایران باربری تماس بگیرید. نرخ حمل بار به شهرستان و باربری بین شهری نسبت به اثاث کشی در داخل شهر بیشتر است. با این وجود جای هیچ گونه نگرانی نیست، چرا که قیمت هایی که این شرکت حمل بار در نظر می گیرد، کاملا قانونی و منصفانه است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مبالغ تعیین شده برای هر مرحله از اثاث کشی با ما تماس بگیرید. در این شرکت حمل بار پارامترهای مختلف زیر را بررسی و بر مبنای آن ها، مبلغ نهایی را تعیین می کند:

  • نوع ماشین حمل بار.
  • مسیر طی شده از مبدا تا مقصد.
  • تعداد پله ها و شرایط راه پله ها.
  • تعداد پرسنل و کارگران درگیر در اسباب کشی.

 

باربری شهرک نفت

 

خدمات اسباب کشی اصولی و ارزان در باربری شهرک نفت

شرکت حمل بار شهرک نفت از بهترین امکانات و ماشین آلات مخصوص جهت انجام اسباب کشی استفاده می کند. انجام بسته بندی اثاثیه منزل به صورت کاملا حرفه ی و ایمن توسط نیروی مجرب و آموزش دیده ما انجام می شود. انتقال اثاثیه منزل به محل جدید، باز کردن اثاثیه بسته بندی شده در محل جدید و کمک در چیدمان وسایل منزلتان، تعدادی از خدمات اسباب کشی در باربری شهرک نفت است. از دیگر خدمات باربری ارائه شده در این شرکت حمل بار می توان به موارد زیر اشاره کرد. مهم ترین مسئله دیگر، مشاوره رایگان قبل از اسباب کشی است که باعث می شود درک بهتری از خدمات ما و در کل درک کاملی از اسباب کشی داشته باشید.

 

  • صدور بیمه نامه رایگان.
  • استفاده از کادر حرفه ای و ماهر برای اسباب کشی.
  • ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی در بسته بندی اثاثیه منزل.
  • حمل بار با قیمت مناسب در تمام نقاط تهران و به شهرستان ها.
  • رزرو خدمات باربری به صورت شبانه روزی و تمام وقت در تمام روزهای هفته.
  • اجاره انواع ماشین های حمل بار بسته به نوع  و حجم بار شما.
  • صادر کردن بارنامه رایگان اسباب کشی.
  • ارسال بار از تهران به شهرستان ها با تخفیف ۳۰ درصد.

 

حمل بار از تهران به شهرستان

 

 

بسته بندی اثاثیه منزل در اسباب کشی در اتوبار شهرک نفت

یکی از خدماتی که باربری در شهرک نفت تهران و باربری فرمانیه ارائه می دهند انجام بسته بندی اصولی و ایمن می باشد. اگر می خواهید از این خدمات اسباب کشی بهره مند شوید کافی است با شماره تلفن درج شده در سایت ایران باربری تماس بگیرید. نیروهایی با تجربه و ماهر به صورت یک تیم چند نفره در محل حاضر شده و کار بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل را انجام می دهند. این کار در شرکت ایران باربری با نظارت کارشناسان ماهر در عرصه اثاث کشی انجام می شود. این شرکت حمل و نقل قیمت این مرحله از اسباب کشی را به طور دقیق و با توجه به مواد مصرفی و امکانات ارائه شده، تعیین می کند. تعداد و نوع کارتن ها، فوم های ضربه گیر و دیگر تجهیزات باربری استفاده شده، از عوامل موثر تعیین کننده در قیمت نهایی بسته بندی در این شرکت حمل بار است. مهم ترین قسمت اثاث کشی انجام درست و مناسب بسته بندی وسایل و لوازم منزل است، که توسط کارگران ماهر و خبره در این شرکت حمل بار انجام می شود.

 

نرخ کرایه وانت تلفنی در شهرک نفت

حمل و جا به جا کردن بار در اتوبار شهرک نفت با استفاده از انواع ماشین های حمل بار سبک و سنگین و نیمه سنگین انجام می شود. جهت کرایه انواع وسایل نقلیه مخصوص حمل بار در این شرکت حمل و نقل می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت ایران باربری تماس حاصل نمایید. نرخ اجاره ماشین های حمل بار در این شرکت باربری با ارائه ی تخفیف های ۳۵ درصد ارائه می شود. از ماشین های باری که جهت انجام اثاث کشی در این موسسه حمل و نقل استفاده می شود می توان به خاور، نیسان، وانت بار، تریلی و ایسوزو اشاره کرد. نرخ کرایه انواع وسایل نقلیه ی ارائه شده در این شرکت حمل بار به شرح زیر است:

  • وانت تلفنی: دو میلیون تومان.
  • نیسان بار: یک میلیون و هفتصد هزار.
  • خاور: سه میلیون تومان.
  • ایسوزو: سه میلیون و پانصد هزار تومان.
  • کفی: ده میلیون تومان.
  • ماشین تک: پنج میلیون و پانصد هزار تومان.
  • جفت: پنچ میلیون و هشتصد هزار تومان.

 

کارگر حمل اثاثیه منزل در اتوبار شهرک نفت

کارگران باربری شهرک نفت تهران دارای تجارب و مهارت های بالایی در زمینه انجام مراحل مختلف اسباب کشی می باشند. تلفن را بردارید و با مشاورین ما صحبت و کارگران ماهر این شرکت حمل بار را رزرو نمایید. دو اکیپ از کارگران در این موسسه حمل بار در تمام مراحل اسباب کشی همراهتان هستند. کارگران خانم و آقا در این موسسه حمل بار، با مهارت و ایمنی بالا مراحل مختلف بسته بندی اثاثیه منزل، چیدمان و تخلیه ی بار را انجام می دهند. ویدیوی زیر را مشاهده فرمایید و با چگونگی عملکرد کارگران این شرکت حمل بار آشنا شوید. این کارگران با استفاده از بهترین و به روز ترین روش ها، کارهای مربوط به اثاث کشی را انجام می دهند. بنابراین بدون هیچ گونه نگرانی می توانید از تجارب زیاد این کارگران بهره مند شوید.

 

 

نمایشگر ویدیو
00:00
00:46

 

ارسال بار از تهران به شهرستان ها در شرکت حمل بار شهرک نفت

حمل بار از تهران به شهرستان ها در باربری شهرک نفت تهران  مانند باربری کامرانیه با کمک رانندگان ماهر و حرفه ی انجام می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی جا به جایی و حمل بار از تهران به شهرهای اطراف با ما تماس حاصل نمایید. باید بگوییم که برای ارسال بار از تهران به مسیرهای خارج شهری بهتر است از یک شرکت حمل بار معتبر کمک بگیرید. چرا که باربری بین شهری کار آسانی نیست و باید با مدیریت مناسب و با استفاده از یک سری امکانات پیشرفته انجام شود. ارسال ایمن اثاثیه منزل از تهران به شهرستان ها در این شرکت باربری با کمک کارگران خبره و کاربلد صورت می گیرد. اگر در هنگام بسته بندی و چیدمان اثاثیه منزل دقت کافی را نداشته باشید، مطمان باشید با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد و آسیب های بسیاری را به وسایل منزلتان وارد خواهید کرد. پس بنابراین بهتر است به تجربه و مهارت بالای کارگران این شرکت حمل و نقل اعتماد نمایید و از نتایج مناسب آن بهره مند شوید.

تماس مستقیم

sayran بازدید : 20 دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

باربری خاقانی

باربری خاقانی در ایران باربری یکی از بهترین شرکت ها در تهران است که با افتخار خدمات خود را به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی به همشهریان عزیز ارائه دهد. باربری محدوده خاقانی تمامی مراحل اسباب کشی را با برنامه ریزی دقیق و مناسب انجام می دهد.  باربری خاقانی تهران جهت ارتباط با مشتریان خود به شما پیشنهاد می کند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

02128429276

 

 

باربری خاقانی
sayran بازدید : 13 دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

باربری مجیدیه 

 باربری مجیدیه به همراه سایر شعب مانند باربری منطقه شهران با سالها سابقه در حمل بار و اسباب کشی زیر نظر حمل بار تهران در خدمت همشهریان عزیز و سایر شهرستان های نزدیک خدمات را ارائه می دهد. باربری محدوده مجیدیه همه روزه و بدون تعطیلی و در تمام ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی می باشد. موسسه حمل و نقل و باربری نزدیک مجیدیه و باربری وحیدیهدر تهران با دارای کادر فنی با تجربه و ماهر هستند. همچنین استفاده از تجهیزات با کیفیت بسته بندی لوازم مانند: انواع کارتن‌ها و استفاده از ضربه گیرها و نایلون های حباب دار و ضد رطوبت و کارتن های رگال دار برای بسته بندی لباس اقدام به بسته بندی وسایل ارزشمند شما می کند. 

 

باربری مجیدیه

sayran بازدید : 20 دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

باربری نصرت 

باربری نصرت زیر نظرایران باربری و با داشتن سال ها تجربه در زمینه ارائه ی خدمات اسباب کشی و بسته بندی در مرکز تهران و شهرستان ها نامی نیک از خود برجای گذاشته است. باربری محدوده نصرت با داشتن بهترین نیروها تمام مراحل اثاث کشی را با ایمنی و کیفیت بالا انجام می دهد. کافی است با باربری در نصرت تماس بگیرید و از صفر تا صد نحوه انجام کار و خدمات ارائه شده مطلع شوید.

۰۲۱-۲۸۴۲۹۲۷۶

باربری نصرت ۲۸۴۲۹۲۷۶
sayran بازدید : 16 یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

باربری ولیعصر 

باربری ولیعصر و باربری در انقلاب در خدمت شما همشهریان عزیز تهرانی و شهرستانی هستند. اگر برای خدمات اسباب کشی خود به دنبال یک شرکت مطمئن هستید و می خواهید یک اثاث کشی بدون استرس و دور از هرگونه دردسری را تجربه کنید می توانید به اتوبار ولیعصر در ایران باربری اعتماد کنید.  تمامی کارها در باربری منطقه ولیعصر بر عهده کارکنان خبره و ماهر و با تجربه ی بیش از ۱۵ سال می باشد. باربری تهران با مدیریت بالا و برنامه ریزی دقیق کارتان را انجام می دهد.

 02128429276

 

باربری ولیعصر

خدمات باربری ولیعصر 

  • برنامه ریزی با کمک تیم باربری حرفه ای
  • ارائه مشاوره رایگان به صورت حضوری و تلفنی
  • بیمه نامه رایگان قبل از شروع کار
  • ارائه تجهیزات بسته بندی با کمترین هزینه
  • بسته بندی وسایل منزل و ادارات
  • کارگران حرفه ای و آموزش دیده
  • حمل باراز تهران به شهرستان
  • حمل وسایل سنگین از جمله گاوصندوق، تردمیل، ساید بای ساید و..

 

ایران باربری

sayran بازدید : 11 یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

باربری تهران ویلا 

باربری تهران ویلا 

 

 

 

 

 

 

باربری تهران ویلا در باربری تهران یکی از بهترین شرکت ها در تهران است که علاوه بر هزینه  کم، دارای مجوز رسمی از اتحادیه حمل و نقل  نیز می باشد. با داشتن تیم حرفه ای و کاربلد تمام کارهای مربوط به اثاث کشی با ایمنی کامل انجام می شود باربری در تهران ویلا دارای یک هدف است و آن کسب رضایت شما عزیزان است. هر لحظه که نیاز به جابه جایی و اثاث کشی داشتید و تصمیم دارید کارتان را به یک شرکت معتبر بسپارید تلفن را بردارید و با شماره باربری محدوده تهران ویلا تماس بگیرید در سریع ترین زمان کار رزرو برای شما انجام خواهد شد:

۰۲۱۲۸۴۲۹۲۷۶

 

خدمات باربری تهران ویلا:

  • ارائه خدمات به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته
  • حضور در محل در کوتاه ترین زمان
  • بسته بندی حرفه ای تمام وسایل
  • حمل و جابه جایی وسایل بزرگ از قبیل ساید بای ساید و گاوصندوق
  • ارائه بهترین خدمات با کمترین هزینه  اثاث کشی و تخفیفات ویژه
  • مشاوره های حضوری و غیرحضوری

 

باربری تهران ویلا

sayran بازدید : 18 یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

باربری دردشت 

باربری دردشت مانند باربری محدوده گاندیکار اسباب کشی و بسته بندی را با برنامه ریزی دقیق و مدیریت همه جانبه به صورت قانونی و زیر نظر ایران باربری در تهران و شهرستان ها انجام می دهد. باربری خیابان دردشت با کمک پرسنل با تجربه و استفاده از به روزترین تجهیزات و ماشین آلات حمل بار به شما کمک می کند اثاث کشی با کیفیتی را تجربه نمایید. فقط کافی است با شماره زیر تماس بگیرید و خدمات مدنظرتان را در باربری محدوده دردشت رزرو نمایید.

۰۲۱-۲۸۴۲۹۲۷۶

 

باربری دردشت

sayran بازدید : 25 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

باربری فرمانیه

باربری فرمانیه

 

باربری فرمانیه در ایران باربری

 

باربری فرمانیه و باربری آرژانتین با دارا بودن کادری مجرب، رانندگانی با سابقه بالا و هزینه اسباب کشی کم به صورت تمام وقت و بدون تعطیلی در خدمت همشهریان عزیز در تهران و شهرستان ها می باشند. اتوبار فرمانیه سال های متمادی است زیر نظر ایران باربری کار بسته بندی و اثاث کشی را با کیفیت بالایی انجام می دهد. این شرکت حمل بار دارای مشتریانی ثابت در تمام مناطق تهران و شهرهای نزدیک و حتی روستاهای اطراف تهران است. باربری محدوده فرمانیه جهت راهنمایی شما مشتریان عزیز جلسات رایگانی را تشکیل می دهد که می توانید در هر زمان که تمایل داشتید در آن ها شرکت نمایید.

 

محتوای مطالب:

  • شماره باربری فرمانیه.
  • حمل بار به شهرستان با تخفیف ۳۰ درصد در شرکت باربری فرمانیه.
  • انواع ماشین های حمل بار در باربری فرمانیه.
  • نرخ کرایه وانت تلفنی در باربری فرمانیه تهران.
  • بیمه نامه باربری فرمانیه.
  • باربری ارزان فرمانیه.
  • خدمات باربری فرمانیه.
  • بسته بندی اثاثیه منزل در باربری محدوده فرمانیه.
  • آدرس باربری خیابان فرمانیه کجاست؟
  • کارگر حمل اثاثیه ماهر در باربری فرمانیه.

 

شماره باربری فرمانیه

با شماره باربری در فرمانیه تماس بگیرید، اگر تصمیم دارید در شمال تهران اسباب کشی نمایید و دنبال یک شرکت حمل بار مناسب هستید. کارشناسان ما به خوبی به شما خواهند گفت که چگونه خدمات ارائه شده در این شرکت حمل بار را رزرو نمایید. همچنین به شما کمک خواهند کرد که از چگونگی انجام اسباب کشی در این شرکت حمل بار و هزینه های تعیین شده مطلع شوید. فکرش را بکنید در خانه بمانید و با گرفتن یک شماره تماس خدمات اثاث کشی که لازم دارید را رزرو نمایید. شماره تماس های ما به صورت ۲۴ ساعته در دسترس می باشد و بدون محدودیت زمانی می توانید با ما تماس حاصل نمایید. هر گونه سوالی در مورد چگونگی انجام اسباب کشی و هزینه های در نظر گرفته شده در شرکت دارید می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

 

 02128429276

 

باربری فرمانیه | اتوبار فرمانیه

 

حمل بار به شهرستان با تخفیف ۳۰ درصد در شرکت باربری فرمانیه

باربری در محدوده فرمانیه علاوه بر ارائه ی خدمات در تهران، دارای خدمات حمل بار بین شهری نیز می باشد. جهت ارسال بار از تهران به شهرستان ها از وسایل نقلیه ی سر پوشیده و مجهز استفاده می کند. رانندگان ما دارای تجارب زیادی در زمینه حمل بار بین شهری هستند و آشنایی کاملی با جاده های خارج تهران دارند. ما به صورت روزانه رزرو خدمات بین شهری را انجام می دهیم و بدون محدودیت می توانید از خدمات ما بهره مند شوید. حمل بار از تهران به شهرستان ها کار پر ریسکی است که به برنامه ریزی دقیق و مدیریت همه جانبه نیاز دارد. کافی است به ما اعتماد نمایید و با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت کلیه خدمات لازم در این زمینه را برایتان رزرو کنیم. نرخ نهایی حمل بار به شهرستان ها را با تخفیف ۳۰ درصد تعیین خواهیم کرد.

 

انواع ماشین های حمل بار در باربری فرمانیه

باربری فرمانیه مانند باربری جماران برای اسباب کشی و باربری از کامیون هایی مجهز و تجهیزاتی پیشرفته بهره گرفته است. ما تمام کامیون های خود را به صورت کامل موکت کاری کرده ایم و هر کامیون را نیز به تعدادی پتو مجهز کرده  تا از شکسته شدن اثاثیه جلوگیری کنیم. برای اطلاع از قیمت کرایه این ماشین های حمل بار با شماره های سایت تماس بگیرید. انواع ماشین های حمل بار را در این شرکت حمل بار به دو صورت مسقف و روباز به شما مشتریان گرامی ارائه می شود. وسایل نقلیه مخصوص حمل باری که در این شرکت ارائه می شود به شرح زیر است:

 

  • وانت تلفنی.
  • نیسان بار.
  • خاور.
  • کفی.
  • جفت.
  • ترانزیت.
  • ایسوزو.
  • ماشین های یخچال دار.
  • تریلی بغلدار.

 

نرخ کرایه وانت تلفنی در باربری خیابان فرمانیه تهران

باربری در محدوده فرمانیه جهت تعیین قیمت کرایه ماشین های حمل بار قوانین مشخصی را در نظر می گیرد، طبق این قوانین از تعیین هر گونه هزینه هنگفت جلوگیری می کند. به طور معمول نرخ اجاره ی ماشین های سبک و نیمه سنگین نسبت به ماشین های سنگین کمتر است. با این وجود ما جهت کاهش هر چه بیشتر قیمت ها، از تخفیف های مختلفی استفاده می کنیم. یک سری از قیمت های اجاره ماشین های حمل بار را به عنوان نمونه در لیست زیر آورده ایم: 

  1. نرخ کرایه وانت تلفنی: دو میلیون.
  2. قیمت خاور روباز: دو میلیون و پانصد هزار.
  3. اجاره نیسان بار: یک میلیون و هفتصد.
  4. قیمت خاور سرپوشیده: سه میلیون.
  5. نرخ اجاره تریلی: پنج میلیون.

 

اتوبار فرمانیه

 

بیمه نامه باربری در فرمانیه

باربری خیابان فرمانیه برای رفاه حال مشتریان عزیز و اینکه با خیالی آسوده اثاثیه خود را به ما بسپارند، بیمه نامه ای تنظیم خواهد کرد. این بیمه نامه از زمانی که اثاثیه را برای بار زدن آماده می کنند شروع و تا زمانی که اثاثیه را در محل جدید تحویل دهند اعتبار دارد. یکی از امتیازهای مهم شرکت حمل بار فرمانیه ارائه ی بیمه نامه بدون در نظر گرفتن هزینه می باشد. یک سری از شرکت ها در همان لحظه ی اخذ قرارداد هزینه بیمه نامه را هم تعیین می کنند، این در حالی است که ما هزینه ی از شما دریافت نخواهیم کرد. هدف ما حفظ آرامش شما شهروندان گرامی در زمان اسباب کشی و جبران خسارت های وارده بر بار است.

باربری ارزان فرمانیه

باربری فرمانیه تمام قیمت های اسباب کشی خود را بر اساس نرخی که اتحادیه حمل و نقل تهران اعلام کرده است مشخص می کند. این شرکت حمل بار تمام سعی خود را کرده تا هزینه ها را بر اساس نیازهای مشتریان تا حد امکان کاهش دهد. اگر می خواهید هزینه های کامل اثاث کشی در این شرکت را مشاهده کنید به منوی هزینه باربری مراجعه کنید. گاهی اوقات به دلیل بالا بودن هزینه ها در شرکت های باربری، مردم از سپردن کاراثاث کشی به آن ها منصرف می شوند. کافی است با ما  تماس بگیرید و از جزئیات هزینه ها مطلع شوید. قیمت های این شرکت حمل بار بر اساس یک سری موارد قانونی تعیین می شود به عنوان مثال، ماشین های وانت بار و نیسان تلفنی هزینه ی کمتری را نسبت به کامیون و خاور دارند. انتقال بارهای کم حجم در این شرکت نسبت به بارهای پر حجم قیمت کمتری دارد. همچنین مقدار مسیر طی شده نیز یکی دیگر از معیارهای تعیین کننده مقدار هزینه ها در این شرکت است.

باربری فرمانیه

خدمات باربری فرمانیه

باربری منطقه فرمانیه به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به تمام نقاط شهر و در بسیاری مواقع به تمام نقاط کشور می باشد و هیچ گونه محدودیتی برای شما فراهم نخواهد کرد. شما عزیزان می توانید در هر ساعتی که خواستید با ایران باربری تماس بگیرید تا تیم ما در اولین فرصت به محل اعزام شوند. از جمله خدمات این شرکت حمل بار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کسب مجوز رسمی از اتحادیه باربری.
  • ارائه ی تجهیزات مناسب بسته بندی.
  • قیمت باربری قانونی و طبق مصوب اتحادیه.
  • حمل وسایل سنگین وزن با تجهیزات مدرن.
  • بیمه نامه رایگان.
  • مشاوره رایگان اسباب کشی.
  • ارائه ی جلسات رایگان اثاث کشی.
  • ارائه ی انواع ماشین های حمل بار.

 

اتوبار در فرمانیه

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری نزدیک فرمانیه

 باربری فرمانیه مرحله ی بسته بندی را با به کار بردن کارتن های مرغوب و انواع ضربه گیرها انجام می دهد. اگر می خواهید اسباب کشی ایمن و مناسبی را انجام دهید باید به مرحله بسته بندی اهمیت ویژه ی قایل باشید. هر گونه کوتاهی و بی نظمی در ایگ باره سبب می شود که صدماتی به اثاثیه و لوازم منزلتان وارد شود. چرا که باید بسته بندی ها را با چسب محکم کرده و از باز شدن کارتن ها در طول مسیر جلوگیری کرد. کارگران ما از مرغوب ترین کارتن های بسته بندی اثاثیه منزل با قیمت های منصفانه و قانونی استفاده می کنند. از جمله تجهیزات بسته بندی ارائه شده در این شرکت حمل و نقل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارتن های چندلایه و محکم.
  • کارتن های رگال دار.
  • استرچ رپ و بابل رپ در سایزهای ۵۰ تا ۹۰ متری.
  • چسب های ۵ و ۱۵ سانتی.

آدرس باربری خیابان فرمانیه کجاست؟

باربری فرمانیه در خیابان فرمانیه تهران قرار دارد و در شمال پایتخت واقع شده است. خیابان فرمانیه در شهرستان شمیرانات قرار دارد و از لوکس ترین و گران قیمت ترین مناطق تهران محسوب می شود. این محدوده از تهران دارای بافت قدیمی و سرسبزی است که درخت های چنار سر به فلک کشیده ی در خیابان های آن قرار دارد. فرمانیه تهران از شمال با نیاوران و از شرق با پاسداران، با دزاشیب در غرب و با چیتگر در جنوب در همسایگی قرار دارد. اماکن مهمی در این منطقه از جمله سفارت های، هلند، نروژ، سوئد و ایتالیا و ساختمان کشتیرانی جمهوری اسلامی قرار دارد. آب و هوای این محدوده به دلیل وجود باغ ها و پارک های سرسبز، بسیار خنک و دل انگیز است. دسترسی به این شرکت حمل بار بسیار آسان است و به راحتی می توانید حتی از طریق تماس تلفنی خدمات مورد نیاز خود را رزرو نمایید. ما تمهیداتی را برای انجام هر چه بهتر اسباب کشی در این شرکت حمل بار به کار می بریم از جمله:

  •  نظارت همه جانبه توسط کارشناسان خبره و ماهر.
  • اعزام کارگران خبره به محل اسباب کشی در دو اکیپ آقا و خانم.
  • مجهز کردن تمامی ماشین های حمل بار به وسایل ایمنی.
  • ارسال بار به شهرستان ها در تمام روزهای هفته.
  • رزرو خدمات در روزهای تعطیل با تخفیف.

 

کارگر حمل اثاثیه ماهر در باربری فرمانیه

باربری محدوده فرمانیه تمامی مراحل اسباب کشی را با قیمت های منصفانه و با بهره گیری از بهترین امکانات در این حوزه انجام می دهد. مسئولیت انجام این مراحل بر عهده ی کارگران حمل بار ماهر و خبره ی می باشد که به صورت دو شیفت فعالیت می کنند. می توانید برای رزرو کارگران این شرکت می توانید با شماره های درج شده در سایت ایران باربری تماس حاصل نمایید.

 

نمایشگر ویدیو
00:00
00:46

تماس مستقیم

sayran بازدید : 22 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

باربری اوین 

  • این شرکت با دارا بودن کادری مجرب و حرفه ای در امر باربری به شما این اطمینان را می دهد که اثاثیه شما سالم به مقصد خواهد رسید اما  برای کاهش خطر و اطمینان مشتری بیمه نامه ای را قبل از بار زدن تنظیم خواهد کرد و تا اتمام کار که همان تحویل بار می باشد همراه شما خواهند بود.
  • این شرکت اثاث کشی را بیمه و با مبلغ مشخصی کار بیمه شما را انجام می دهد و این مقدار هر نوع آسیب و حتی آتش سوزی را برای مشتریان جبران می کند، در نظر داشته باشید که با خیالی آسوده اسباب کشی می نماید و برای بیمه تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال این کار انجام می شود و بسیار تضمین شده و صد در صدی است.
اتوبار و باربری اوین

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 190
  • بازدید سال : 1,336
  • بازدید کلی : 3,240